Red dot ဝန္ေဆာင္မႈအတြက္ လိုအပ္ေသာ အကူအညီရယူရန္    Faq

FAQs on Red Dot Tablet

ေခါင္းစဥ္မ်ား

Hardware

ပါဝါ အားသြင္းၾကိဳးနဲ႔ Tablet ခ်ိတ္ထားျခင္း ရွိမရွိစစ္ေဆးပါ။ခလုတ္ဖြင့္ထားရပါမည္။အကယ္၍အားလံုးစစ္ေဆး
ၿပီးလို႔Tabletက ပါဝါမတက္လာခဲ့လွ်င္ Red Dot Customer Careကိုဆက္သြယ္ပါ။

ပါဝါ အားသြင္းၾကိဳးနဲ႔ Printer ခ်ိတ္ထားၿခင္း ရွိမရွိစစ္ေဆးပါ။ ခလုတ္ဖြင့္ထားရပါမည္။ အကယ္၍ အားလံုး
စစ္ေဆးၿပီးလို႔Printer ပါဝါ တက္မလာရင္ Red Dot Customer Careကို ဆက္သြယ္ပါ။
မိမိ POS tablet၏ GPRS အင္တာနက္လိုင္း ေကာင္းမေကာင္း ေသခ်ာစြာစစ္ေဆးပါ။ GPRS အင္တာနက္လိုင္း
ေကာင္းေနရပါမည္။
သင့္၏ ေနရာဟာ GPRS အင္တာနက္လိုင္းနဲ႔ ဆက္သြယ္ေနတဲ့ ေနရာၿဖစ္မၿဖစ္စစ္ေဆးပါ။
Tablet ကိုေရစိုခံလို႔ လံုးဝမရပါ။ Tablet ကုိ ေရမစိုေအာင္ ထိန္းသိမ္းထားရပါမည္။
Forgot Pin ကိုႏွိပ္၍ Activation code ကို ရုိက္ထည့္ၿခင္းၿဖင့္ မိမိၾကိဳက္ႏွစ္သက္ရာ Pin Codeအသစ္ကို ရယူနုိင္ပါတယ္။
Red Dot Customer Care ကိုဆက္သြယ္ ေမးၿမန္းနုိ္င္ပါတယ္။
မိမိအသံုးၿပဳလိုေသာ ဘာသာစကားကို Settingထဲမွာ ေၿပာင္းလဲနုိင္ပါတယ္။
Application ေပၚမွ Notification icon ကို ကလစ္ႏွိပ္ၿခင္းၿဖင့္ Red Dot မွ သတင္းအခ်က္အလက္မ်ားကို
ေတြ႔နုိင္ပါတယ္။
Tablet၏ ညာဘက္ေထာင့္စြန္းမွာ"LOW BALANCE.ADD FUNDS" "ေငြပမာဏ နည္းေနပါၿပီ။ထပ္ၿဖည့္ပါ"
ဆိုတဲ့ သတိေပးခ်က္ကိုေတြ႔နုိင္ပါတယ္။
Tablet ရဲ့ညာဖက္ေထာင့္စြန္းမွာ "CREDITED FUNDS TO ACCOUNT" အေကာင့္ထဲသို႔ ၾကိဳတင္ေငြ
ေရာက္လာပါၿပီ" ဆိုတဲ့ အသိေပးခ်က္ကို ေတြ႔ရမွာၿဖစ္ပါတယ္။
Screen ကေန log outကိုႏွိပ္၍ ၿပဳလုပ္ထားနုိင္ၿပီး PINကုဒ္ကို အသံုးၿပဳကာ ၿပန္လည္ဝင္ေရာက္နုိ္င္ပါတယ္။
စတိုးဆိုင္ပို္င္ရွင္တစ္ဦး ျဖစ္ပါသလား?

Red dot ဆိုင္ပိုင္ရွင္တစ္ေယာက္ျဖစ္ရန္

သင့္ရဲ႕လုပ္ငန္း တုိးတက္ရန္ လိုအပ္ေသာအရာမ်ားကို Red dot မွ ကူညီေထာက္ပံ့သြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီေန႔ပဲ Red dot ကုိ ဆက္သြယ္ၿပီး ဖုန္းေဘလ္မွအစ တျခားေသာ ေငြေပးေခ်မႈ စနစ္ေတြကုိ သင့္ဆုိင္မွာ စတင္ ဝန္ေဆာင္မႈေပးလုိက္ပါ။

ေလွ်ာက္ထားရန္
Customer Support

အကူအညီရယူလိုပါသလား?

ယဥ္ေက်းပ်ဴငွာေသာ Red dot Customer Care အဖြဲ႕မွ သင့္ ျပႆနာမ်ားကို ေျဖရွင္းဖို႔ အသင့္ ရွိေနပါတယ္။

ဆက္သြယ္ရန္