Red dot ဝန္ေဆာင္မႈအတြက္ လိုအပ္ေသာ အကူအညီရယူရန္    Faq

FAQs on Red Dot Terminal

Hardware

Terminal ကိုဖြင့္ထားလားမဖြင့္ထားလား ေသခ်ာစစ္ပါ။ အကယ္၍ မဖြင့္ထားလွ်င္ Terminalကိုဖြင့္ရန္ "F1"
ခလုတ္ကိုဖိ၍ ၃စကၠန္႔ေလာက္ႏွိပ္ထားပါ။ အဆင္မေၿပခဲ့လွ်င္ Red Dot Customer Service Hot Line ကိုဆက္သြယ္ပါ။

အားသြင္းသည့္ၾကိဳးႏွင့္ ေအာက္ခံကို ေသခ်ာခ်ိတ္ဆက္ထားၿခင္း ရွိမရွိ စစ္ေဆးပါ။ ေအာက္ခံ၏ အေရွ႕ဘက္
မ်က္ႏွာစာမွအစိမ္းေရာင္လင္းလာလွ်င္ အားဝင္လာၿပီၿဖစ္ပါသည္။Terminalႏွင့္ ေအာက္ခံအံဝင္ခြင္က်ရွိမရွိ
ေသခ်ာၿပန္စစ္ေဆးရမည္။
မိမိ Terminal၏ GPRS အင္တာနက္လိုင္း ေကာင္းမေကာင္းေသခ်ာစြာစစ္ပါ။ အင္တာနက္လိုင္းေကာင္းလွ်င္
မ်က္ႏွာၿပင္ေပၚတြင္ Signal 4/5, S: 5/5 ၿမင္ရပါမည္။ အကယ္၍ ၄င္း Signalအားမၿမင္ရလွ်င္ မိမိစက္မွ GPRS
Parameters (GPRS အင္တာနက္လုိင္းခ်ိတ္ဆက္ပံု) အားၿပန္လည္စစ္ေဆးရပါမည္။ သို႔မဟုတ္ GPRS Signal
ေကာင္းေသာေနရာသို႔ စက္အားေရႊ႕ေၿပာင္းၾကည့္ရပါမည္။

Terminalမွာ အရင္ဝယ္ၿပီး သိုေလွာင္ထားတဲ့ PIN ကုန္သြားတာလည္း ၿဖစ္နုိ္င္ပါတယ္။ Terminalမွာရွိတဲ့
PINေတြဘယ္ေလာက္က်န္ေသးလဲ စစ္ေဆးဖို႔ လိုပါတယ္။ (Stock Check Function)။ ထို႔ေနာက္ Load
Card Type Functionၿပဳလုပ္၍offline purchaseၿဖင့္ PIN မ်ားကို ထပ္မံ၍ ၿဖည့္တင္းဝယ္ယူနုိင္ပါတယ္။
အကယ္၍ အဆင္မေၿပေသးလွ်င္ Red Dot Customer Care Service Hot Lineကိုဆက္သြယ္နုိင္ပါတယ္။
ဒါဆိုရင္ေတာ့ Load Card Type Function (Optional) ကိုေန႔တိုင္း စစ္ေဆးဖို႔လိုပါတယ္။
ဒါဆိုရင္ေတာ့ ပင္မServerထဲမွာ ေရာင္းစရာ ကဒ္လက္က်န္မရွိေတာ့လို႔ၿဖစ္ပါတယ္။ Red Dot Customer Care
Service Hot Line ႏွင့္အၿမန္ဆက္သြယ္ပါ။
Terminalက စာရြက္ကုန္သြားလွ်င္ေတာင္ ဆက္လက္တာဝန္ထမ္းေဆာင္ေနမွာ ၿဖစ္ပါတယ္။ ဆိုင္ရွင္အေနနဲ႔
စာရြက္လိပ္အသစ္လဲၿပီးေနာက္မွာ ေနာက္ဆံုးၿပဳလုပ္ထားတဲ့ေရာင္းတာဝယ္တာကို ပရင့္ၿပန္ထုတ္ဖို႔ လိုပါတယ္။
စတိုးဆိုင္ပို္င္ရွင္တစ္ဦး ျဖစ္ပါသလား?

Red dot ဆိုင္ပိုင္ရွင္တစ္ေယာက္ျဖစ္ရန္

သင့္ရဲ႕လုပ္ငန္း တုိးတက္ရန္ လိုအပ္ေသာအရာမ်ားကို Red dot မွ ကူညီေထာက္ပံ့သြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီေန႔ပဲ Red dot ကုိ ဆက္သြယ္ၿပီး ဖုန္းေဘလ္မွအစ တျခားေသာ ေငြေပးေခ်မႈ စနစ္ေတြကုိ သင့္ဆုိင္မွာ စတင္ ဝန္ေဆာင္မႈေပးလုိက္ပါ။

ေလွ်ာက္ထားရန္
Customer Support

အကူအညီရယူလိုပါသလား?

ယဥ္ေက်းပ်ဴငွာေသာ Red dot Customer Care အဖြဲ႕မွ သင့္ ျပႆနာမ်ားကို ေျဖရွင္းဖို႔ အသင့္ ရွိေနပါတယ္။

ဆက္သြယ္ရန္